Tilausohje

Yleistä

Tutustu myös Toimitusehtoihin ja hintoihin.

Jos sinulla on alennuksiin oikeuttavat tunnukset (esim. jälleenmyyjä, Jokerin tilaaja tms) kirjaudu niiden avulla kauppaan ennen kuin keräät tuotteet ostoskoriin.

Tuotteiden saatavuus:
"Heti varastossa" merkityt tuotteet ovat varastossamme ja ne toimitetaan 1-3 arkipäivässä.
"Tilaustuote - tilaamme erikseen toimittajalta" merkityt tuotteet toimitetaan noin 10-30 arkipäivän kuluessa.
"Tilaustuote - tilaamme erikseen toimittajalta " merkityt latausvideot toimitetaan noin 1 arkipäivässä. Katso lisätietoja täältä.
"Tuote tilapäisesti loppu" olevien tuotteiden saatavuus pitää tarkistaa erikseen. Klikkaa "Haluan ilmoituksen kun tuotetta on varastossa" -painiketta ja anna sähköpostiosoitteesi. Näemme siitä, että tuotetta on kyselty ja saat automaattisen ilmoituksen kun tuotetta on jälleen saatavissa.

Meillä on valikoimissa liki 15000 tuotetta ja pakosta osa tuotteista on välillä loppu. Tuotteiden saatavuudessa ja rahtaamisessa saattaa lisäksi olla meistä riippumattomia tekijöitä, jotka viivästyttävät niiden saamista tänne Suomeen. Jos haluamasi tuote on ollut pitkään loppu, et löydä etsimääsi tuotetta tai tarvitset sitä erityisen suuren määrään, ota yhteyttä asiaskaspalveluumme.

_____________________________________________________________________________________________________

Ostosten kerääminen

Kun löydät tuotteen, jonka haluat ostaa, klikkaa  "LISÄÄ OSTOSKORIIN" –painiketta ja tuote siirtyy ostoskoriin. Tuotteen saatavuus / toimitusaika on ilmoitettu tuotteen yhteydessä. Tuotteiden, jossa on koko- tai värivalikoita saatavuustieto tulee näkyviin kun klikkaat koko- tai värivalikkoon.

Kun haluat tilata ostoskorissa olevat tuotteet paina ”Siirry tilaamaan”  tai " Muokkaa ostoskoria" -painiketta.

_____________________________________________________________________________________________________


Tilaaminen

1. Ostoskori

Tarkista ensin ostoskorisi sisältö. Voit vielä muuttaa tuotteiden määriä tai poistaa tuotteita korista. Jos sinulla on alekoodi kirjoita se sille varattuun paikkaan (löytyy sivun oikeasta reunasta).


2. Valitse Toimitustapa

Jos tilauksen vastaanottaja on eri kuin maksaja, esim. yhdistys maksaa laskun, mutta tavarat toimitetaan yksityishenkilölle, valitse "Haluan ostaa yrityksenä". Täytä tarvittavat tiedot ja valitse kohta "Tilauksen vastaanottaja on eri kuin maksaja".

Valitse haluamasi toimitustapa. Postinumeron avulla voit hakea itsellesi sopivia postin toimipisteitä.

• Pienet ja kevyet tuotteet jotka mahtuvat tavalliseen kirjeeseen toimitamme kirjeenä. Tavalliselle kirjelähetykselle ei ole seurantatunnusta.
• Postin kotiinkuljetus edellyttää, että joku on vastaanottamassa lähetystä. Jos kukaan ei ole paikalla lähetys siirtyy noudettavaksi postiin. Posti ottaa mahdollisesti yhteyttä vastaanottajaan ennen jakelua.
• Huomaa, että SmartPost-paketilla on minimi- ja maksimimitat. Kaikki tuotteet eivät välttämättä mahdu tai kelpaa pakettiautomaattiin ja silloin ne siirtyvät noudettavaksi postiin.
• Huomaa, että posti ei enää ilmoita saapuneesta lähetyksestä muutoin kuin tekstiviestillä. Jos puhelinnumero on väärin, et saa mitään ilmoitusta saapuneesta lähetyksestä.

Jos valitset "Nouto myymälästä", tilaus on noudettavissa Helsingin tai Jyväskylän Aprilli myymälöistä tai Kouvolassa Hupi ja Juhla -liikkeestä (Keskikatu 12 , 45100 Kouvola).
• Saat noutopisteestä aina erillisen ilmoituksen sähköpostiisi kun tilaus on noudettavissa.
• Huom. mahdollinen ilmoitus tilauksen käsittelystä ei vielä tarkoita, että tilaus on perillä myymälässä. Saat aina erillisen ilmoituksen noutopisteestä kun tilaus on noudettavissa.
• Puhelimitse emme valitettavasti voi ilmoittaa kun tilaus on noudettavissa.
 

3. Viimeistele ja vahvista tilaus.

• Valitse maksutapa ja kirjoita tarvittavat osoitetiedot.
• Kaikki maksutavat eivät välttämättä ole valittavissa kaikilla toimitustavoilla.

Voit välittää meille viestin kirjoittamalla sen kohtaan: "Vapaamuotoinen viesti tilaukseesi liittyen"

Saat vahvistuksen tilauksestasi sähköpostiisi sekä linkin, josta voit seurata tilauksesi etenemistä.

Jos et saa sähköpostiisi tilausvahvistusta tarkista ensin sähköpostisi roskapostikansio. Jos et siitä huolimatta saa tilausvahvistusta tunnin sisällä ota yhteyttä asiakaspalveluumme.